Garantie

 

Hoe lang heb ik garantie op een artikel?
Growing Concepts staat volledig in voor de kwaliteit van haar producten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product moet doen of is wat jij er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht je een klacht over een product hebben, dan willen wij dit natuurlijk met je oplossen. Neem hiervoor contact met ons op via customercare@growingconcepts.nl.

Wat valt er precies onder de garantie?
De garantie heeft betrekking op materiaal- en productiefouten. Schade aan de producten als gevolg van nalatigheid of nalatig onderhoud vallen buiten de garantie.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Het ordernummer dat je van ons per email hebt ontvangen geldt als garantiebewijs.

Help, de kwaliteit van mijn plant gaat kort na aanschaf achteruit. Wat nu?
Onze planten komen rechtstreeks bij de kweker vandaan en worden met zorg verpakt en verstuurd. Na aflevering zijn de verzorging en leefomstandigheden van de plant niet door ons te controleren. Mocht jouw plant binnen twee weken na aanschaf veranderen of afsterven, dan sturen wij je kosteloos een refill-pakket toe. Stuur een foto van het product en je ordernummer naar customercare@growingconcepts.nl. Je ontvangt dan  zo snel mogelijk een nieuwe inhoud voor het glaswerk: steentjes, aarde, mos en plant(en).

Mijn product vertoont gebreken. Kan ik het ruilen?
Alle producten van Growing Concepts worden met de grootste zorgvuldigheid gemaakt. Is er toch iets mis met het product? Neem dan contact op met onze klantenservice via customercare@growingconcepts.nl. Binnen twee werkdagen na ontvangst van de klacht of vraag ontvang je een inhoudelijke reactie van ons. Als alles duidt op een slecht geproduceerd product dan kan je het op onze kosten retourneren en zullen wij een vervanging toesturen.

Wat kan ik doen als mijn product beschadigd is geleverd?
Wij besteden alle mogelijke zorg aan het opsturen van onze producten. Is je Growing Concepts toch beschadigd aangekomen? Om de klacht goed in behandeling te kunnen nemen vragen we je het onderstaande toe te sturen:

  • Een foto van de buitenkant van het pakket waarbij het pakketlabel zichtbaar is
  • Een foto van het geopende pakket waarbij de inhoud en de binnen verpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
  • Een foto van de gehele omvang van het product.
  • Een detail foto/ close-up van de specifieke schade aan het artikel.

 Stuur de foto’s door via customercare@growingconcepts.nl. Binnen twee werkdagen na ontvangst van de klacht of vraag ontvang je een inhoudelijke reactie van ons.

Het glaswerk is onderweg stuk gegaan. Wat nu?
Ondanks onze beste inspanningen om het glas zo goed mogelijk te verpakken, kan het helaas wel eens voorkomen dat glaswerk onderweg stuk gaat en gebroken aankomt. Stuur een foto van het beschadigde pakket onder vermelding van het ordernummer naar onze klantenservice via customercare@growingconcepts.nl en wij zullen je zo snel mogelijk nieuw glaswerk toesturen. We raden je aan om de plant(en) in de tussentijd vast uit de verpakking te halen, wat water te geven en op een lichte plaats in huis te bewaren totdat het nieuwe glaswerk arriveert. Is de plant ook beschadigd? Vermeld dit er dan bij, dan sturen wij tevens een nieuwe plant mee.