Hoe kan ik bestellen?
Kies jouw favoriete Growing Concepts in onze webshop en voeg deze toe aan je winkelmandje. Ga naar het winkelmandje en volg de stappen in de kassa om je bestelling te plaatsen: maak eventueel een account aan, vul je adresgegevens in, kies je betaalmethode, bevestig jouw bestelling en voltooi de betaling. Je bestelling is dan geplaatst en je ontvangt een orderbevestiging via de e-mail.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Heb je een bestelling via onze webshop geplaatst, maar per ongeluk een foutje gemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice:

Telefonisch bereikbaar van ma t/m vr van 09.00 tot 13.00 uur.
(+31) (0)23 799 6681 
Of mail via support@growingconcepts.zendesk.com

 

 

Help, ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
Binnen enkele minuten na het plaatsen via je bestelling, ontvang je een orderbevestiging in je inbox. Niets ontvangen? Mogelijk is de e-mail in de spam-box of map met ongewenste mail terecht gekomen. Staat de orderbevestiging inderdaad tussen de spam? Voeg ons e-mailadres dan toe aan je lijst met veilige afzenders. Dan komen onze e-mails in de toekomst altijd in je inbox terecht. Staat de orderbevestiging ook niet in de spam-box, neem dan contact met ons op via support@growingconcepts.zendesk.com

Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je bestelling wordt verstuurd ontvang je automatisch een email met een Track & Trace-code. Deze code verschaft inzicht in de leverstatus van je bestelling. Niets ontvangen? Check dan of het bericht bij je spam terecht is gekomen.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW? 
Ja, bij alle prijzen zit de BTW inbegrepen. Onze webshop is enkel voor particuliere klanten. Wil je als Wholesale klant bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

You have successfully subscribed!
This email has been registered