Retourneren (3)

Leveringsgarantie:

Wij besteden alle mogelijke zorg aan het opsturen van onze producten. De plant wordt verzonden in een mooie cadeaudoos die ontwikkeld is voor het versturen van planten. Daarnaast komt de plant met speciaal transport, dit transport is er in gespecialiseerd de plant goed af te leveren! Is de plant of de pot toch beschadigd aangekomen? Stuur ons dan de onderstaande foto’s door via customercare@growingconcepts.nl of neem contact met ons op via het contactformulier. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht of vraag ontvang je een inhoudelijke reactie van ons:

  • Een foto van de buitenkant van het pakket waarbij het pakketlabel zichtbaar is.
  • Een foto van het geopende pakket waarbij de inhoud en de binnen verpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
  • Een foto van de gehele omvang van het product.
  • Een detail foto/ close-up van de specifieke schade aan het artikel.

Bij planten die zijn afgeleverd bij de buren of een afhaalpunt, kunnen we twee werkdagen na aflevering de kwaliteit niet meer garanderen en vervalt de mogelijkheid om een klacht in te dienen betreft de kwaliteit van de plant. Dit geldt ook voor planten waarbij de levering meer dan twee dagen vooruit geschoven is.

Garantie:

Growing Concepts staat volledig in voor de kwaliteit van haar producten! Onze planten komen rechtstreeks bij de kweker vandaan en worden met zorg verpakt en verstuurd. Na aflevering zijn de verzorging en leefomstandigheden van de plant niet door ons te controleren. Gaat de kwaliteit van de plant (snel) achteruit? Neem dan contact met ons op! Met onze kennis en eventueel het advies van een kweker kunnen wij jou adviseren, zodat je daarna weer kunt genieten van jouw plant.

Category: Retourneren

Growing Concepts doet er alles aan om jouw bestelling met de grootste zorg te verwerken en te bezorgen. Mocht je toch niet geheel tevreden zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via customercare@growingconcepts.nl of via ons klachtenformulier. Bij een klacht over schade of een vraag over verzorging verzoeken wij een foto toe te voegen. Zo kunnen wij de klacht goed beoordelen en waar mogelijk een juist verzorgingsadvies geven. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht of vraag ontvang je een inhoudelijke reactie van ons.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschill

Category: Retourneren

Op planten zit geen wettelijke retourtermijn in verband met de houdbaarheidsdatum. Mocht er iets niet in orde zijn, neem dan contact met ons op. Wij zorgen voor een passende oplossing!

Category: Retourneren