Bestellen en Verzenden (7)

Vanwege de grootte van het pakket en de verzendkosten is het maar mogelijk om 3 items per keer te bestellen, uitgezonderd de Echeveria hanger. Indien je een grote bestelling wilt plaatsen kun je contact opnemen met customercare@growingconcepts.nl voor een passende aanbieding..

Je verwacht een pakket, maar deze is niet geleverd. Controleer dan eerst de Track & Trace code van het pakket en check of het bezorgadres dat vermeld is klopt. Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op “Verzonden”? Neem dan contact met ons op via customercare@growingconcepts.nl

Op dit moment leveren wij in:
Nederland
Belgie
Denemarken
Duitsland
Finland
Frankrijk
Italie
Luxemburg
Noorwegen
Oostenrijk
Spanje
Verenigd koningrijk
Zwitserland

Wij berekenen geen bezorgkosten in Nederland en België.

Verzendkosten Overige landen:

  • Frankrijk – €9,95
  • Duitsland – €4,95
  • Verenigd Koninkrijk – €9,95
  • Italië – €18
  • Spanje – €21
  • Denemarken – €15
  • Finland – €23
  • Zweden  – €19
  • Zwitserland – €30
  • Oostenrijk – €14

Onze transporteur zal in dit geval proberen het pakket bij de buren af te geven, uiteraard word je hierover geïnformeerd. Lukt dit niet dan wordt er een ‘niet thuis bericht’ achterlaten in je brievenbus. Hiermee kun je een nieuw aflevermoment afstemmen met onze transporteur.

Let op! Bij planten die zijn afgeleverd bij de buren of een afhaalpunt, kunnen we twee werkdagen na aflevering de kwaliteit niet meer garanderen en vervalt de mogelijkheid om een klacht in te dienen betreft de kwaliteit van de plant.

Omdat we de planten vers bij de kweker vandaan halen, moet je rekening houden met 3 tot 7 werkdagen. Je wordt geïnformeerd over de geschatte leverdag in de verzendbevestiging van POSTNL en kunt je pakket volgen via track and trace. Let wel op dat de levertijd een geschatte levertijd is!

Onze planten worden geleverd door DHL of door Postnl